16 mar 2016

Moda wraca?

Moja mama większość swoich ciuchów z liceum zostawiła tłumacząc że 'moda wraca'. Szczerze? Bałam się tego. Nie pasujące dodatki, tzw. 'bałagan' między częsciami garderoby, kwiatki czy dzwony. Nie wyobrażałam sobie żeby takie rzeczy były modne. A jednak. Kwiaty i dzwony powracają z zmarłych!





Pastele królują na wybiegu przy czym idealnie komponują się z fasonem dzwonów.






 Liczą się żywe kolory!








  W sklepach coraz częściej zaczynam dostrzegać spodnie z rozszerzonymi nogawkami czy bluzki w barwne wzory. Niby wszyscy mówili, że to kicz a teraz się podoba. Hm...


Szczerze nie wiem czy przekonam się do nowego stylu. Chciałabym wam coś doradzić, ale naprawdę nie potrafię, bo ja tego nie czuję. Kwiaty może jeszcze wytrzymam, bo mam kilka ubrań z takiego materiału, ale dzwony? Chyba dalej zostanę przy rurkach....



A jak wam podobają nowe trendy? Chcecie aby moda wróciła?

4 komentarze:

  1. Ciekawy post ale co do szerokich nogawek to chyba to raczej nie wróci dlatego ze kazdy nosi teraz przewaznie rurki itp :D

    modakaczanowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moda zawsze wraca! Nie ukrywajmy ile już rzeczy wróciło.
    Nawet dzwony już noszą :)
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzwony jeśli wrócą pewnie starsze osoby będą je nosić albo całkiem młode osoby :)
    Ciekawy post :)
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się pastele, uwielbiam je. Kwiatki również.
    Pamiętam jak w młodości nosiłam dzwony, ale teraz nie mogę na nie patrzeć, jakoś nie podobają mi sie, wole rurki.

    Pozdrawiam,
    > http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń