2 mar 2016

Nowa powieść?

Witajcie kochani!
Chciałabym zacząć umieszczać tu moją nową powieść. Będzie ona o dziewczynie, która nigdy nie doznała czegoś takiego jak miłość. Nigdy nie umiała powiedzieć Kocham Cię, bo nigdy na nikim jej tak bardzo nie zależało. Dziewczyna, która dopiero po kilku latach zdaje sobie sprawę, że jednak była taka osoba. Ale ona odeszła. Na szczęście los daje im drugą szansę. Spotykają się w prestiżowej firmie produkującej telefony komórkowe, do której dziewczyna bardzo chce się dostać. Niby wszystko jest w porządku, ale czy na pewno? Czy łatwo jest się pozbierać po rozstaniu z ukochaną osobą i co ważniejsze, czy łatwo przyjąć ją ponownie do swojego poukładanego życia?

Nienawidzę cię.
Nienawidzę Twojego głosu.
Nienawidzę tego jak przytulałeś każdą tylko nie mnie.
Nienawidzę Twoich oczu.
Nienawidzę tego w jaki prosty sposób pozbierałeś się po naszym rozstaniu.
Nienawidzę całego ciebie.
Nienawidzę naszych wspólnych wspomnień.
Nienawidzę cię za to, że udajesz kogoś innego. Za to, że się zmieniłeś.
Kochałam w tobie wszystko. Kochałam jeszcze wczoraj, dzisiaj rano, godzinę temu. Ale wtedy musiałeś to powiedzieć. Musiałeś. Dlaczego tak bardzo się zmieniłeś?
Nienawidzę cię za to, że się zgubiłeś i nie pozwalasz mi wskazać sobie drogi. 
Nienawidzę cię za to, że się zgubiłeś ciągnąc mnie w ten niekończący się labirynt.


Tak, jest to romans. A wiecie co jest najlepsze? Że ta moja super (wyczuj ten sarkazm) opowieść nie ma jeszcze nawet tytułu i napisane aż trzy rozdziały. Jednak jeżeli jesteście zainteresowani to proszę piszcie, bo jedynie dzięki waszym komentarzom mam jeszcze ochotę cokolwiek tu pisać...

Zapraszam!

1 komentarz:

  1. Już nie mogę się doczekać!
    Poklikasz u mnie w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń