14 lip 2015

Nudny, bez składu i ładu post, który powinien być poświęcony czemuś co polecam o strasznie długiej nazwie. O Bosz...

Siedzę, piszę posta i popijam sok malinowy. Um.. pycha.
Pomarańcza, Malina (którą ubustwiam), czarna porzeczka (Martyna- nie daleko borówki), wiśnia, żurawina (bosz...) oraz cytryna (serio?) to smaki soków Łowicz.
Idealnie wszystko smakuje w zestawieniu 1/4 soku oraz 3/4 wody, a dla tych którzy lubią słodkieeeeee 1/3 soku i 2/3 wody.
Ja piję w zależności ile mi się naleje i nie preferuje specjalnie żadnego ze smaków (no może najbadziej lubię maline...).

Szczerze nie wiem co mam napisać, czuję, że robię się nudna, więc jeżeli chcecie żebym napisała na jakiś specjalny temat posta, to proszę Was bardzo, piszcie śmiało wasze pomysły w komentarzu.

Uwaga!
W poniedziałek wyjeżdżam na Chorwację z moją przyjaciółką, co wtóruje brakiem postów.

Uwaga!x2
Kto chce żebym napisała iNną na blogu- łapka w górę, albo po prostu komentarz. :D

AAAAAAAA ROZPIERA MNIE ENERGIA!

Kto ogląda Alex There?

6 komentarzy:

  1. Nie lubię soków do wody ale mój tata uwielbia więc zawsze w domu muszę mieć :)
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak pisac post o sokach Łowicz xD Tak szczerze to ich nie lubię, ale jak nic innego w domu nie ma to wypiję :P
    Możesz napisac post o swojej pielęgnacji twarzy...z chęcią przeczytam :)
    Zapraszam do mnie :)

    Moj blog~KLIK ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubie sokow do wody
    poklikasz ? paperlifex33.blogspot.com/2015/07/wishlist_14.html

    OdpowiedzUsuń
  4. JA LUBIĘ TYLKO MALINĘ, ALE DO HERBATY :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś piłem , teraz już nie :)

    http://zaczytanyksiazkoholik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Alec there jest świetna, bardzo mi się podoba, że na twoim blogu można odtwarzać muzykę, pozdrawiam :)
    http://wiktoria-wolna.blogspot.com/2015/08/cel-nie-jest-wazny.html

    OdpowiedzUsuń