14 lip 2015

LBA again

Trzymajcie mnie ludzie bo zaraz zemdleję!
Po raz drugi zostałam nominowana do Liebster Blog Awards ( za pierwszym razem tu -> http://kogelmogelblogwiki.blogspot.com/2015/06/lba.html ), tym razem przez Karoline  (serdecznie do niej zapraszam :) ).
Zaczynamy!

1.Masz jakiś dziwny talent?(jak tak to jaki?)
Potrafię pisać na klawiaturze stopami. Liczy się?

2.Dlaczego zaczełaś/eś blogować?
Ostatnio także padło te pytanie. Kilka moich koleżanek miało blogi więc i ja postanowiłam spróbować. W końcu ma to związek z pisaniem i jest to fajna sprawa ;)

3.Najlepszy smak loda?
Zawsze lubiłam smak gumy balonowej oraz toffi. Ale teraz najlepsze wydają mi się sorbety ( CYTRYNA!!!!!!!! )

4.Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
Uwielbiałam oglądać wszystkie bajki Disney'a gdzie najbardziej przypadła mi do gustu ' Piękna i Bestia". Byłam jedną z tych które wolały bajki z treścią a nie takie w stylu mimów. 


5.Lubisz się uśmiechać?
Bardzo.

6.Co powoduje że się uśmiechasz? 
Mój tata, gdy się wygłupia. Śmieszne sceny ze znajomymi. Mój kolega z klasy na lekcji (Mateusz XD). Gdy widzę, miłe komentarze. 
Ale przede wszystkim, gdy ktoś mnie docenia. Mam wobec siebie bardzo duże wymagania, przez co uważam się za gorszą i gdy przyjdzie moment, że wreszcie mogę zaistnieć bardzo mnie to cieszy. Może też dlatego chcę być w centrum uwagi. Żeby ktoś wreszcie mnie docenił, nawet ze znajomych. 
Uśmiecham się też gdy widzę, że ktoś się uśmiecha, albo jest szczęśliwy.

7.Twoje hobby?(oprócz blogowania)
Taniec, rysowanie, śpiewanie, granie na instrumentach, pisanie wszystkiego, słuchanie muzyki i tworzenie jej, bieganie, lubię także pomagać, lecz w moich znajomych ze szkoły nie mam pola do popisu. Gdy rozwiązuje jakiś problem czuję, że rozwiązałam także swój problem, bo często nie umiem pomóc samej sobie.

8.Wolisz koty czy psy?
Mam dwa koty Gapcia oraz Duo a takze chomika Scotta. Jednak uwielbiam i koty i psy.


9.Jaki masz telefon?
Biały Samsung Galaxy S III mini od roku.

1 0.O czym lubisz rozmawiać?
 To zalezy od osoby oraz rozmowy.

11.Twoja ulubiona swoja cecha charakteru?  
Co ja w sobie lubie?
Co ja w sobie lubie?
Co ja w sobie lubie?

Hm....
Lubi w sobie takie.. uczucie... gdy... um... jak widze kogos kto np cierpi albo cos podobnego mam w srodku takie uczucie ze musze tej osobie pomoc cos zrobic. ALbo lubie to jak przezywam np szczescie z jakas osoba nawet mi nie znana.


  
 
Moje pytania:

1. Masy ulubiona przytulankę?
2. Co uwielbiasz podrzerac w wolnzch chwilach?
3. Jakies osiagniecia sportowe?

4. Gdzie chcialabys spedzic wymarzone wakacje?
5.  Chcialabzs miec kolejnego bloga?
6. Ktora postac z wybranej przez Ciebie ksiazki najlepiej do Ciebie pasuje?
7. Umiesz mostek lub stanie na rekach???
8. Co bys chciala w sobie zmienic? Charakter lub wyglad.
9. Ulubiona pora roku!
10. Jestes wariatka/ wariatem? Jak bardzo?
 

A nominuję:

http://fashion-empire-blog.blogspot.com/
http://mylittleworld46.blogspot.com/
http://marcepanowebanie.blogspot.com/
http://style-and-photos-of-martha.blogspot.com/
http://blogvsnatalii.blogspot.com/


Mam nadzieję, źe Was nie zawiodłam i do następnego! 

3 komentarze:

  1. Wiktorio,
    Niezmiernie mi miło otrzymać nominację, cieszę się, że cenisz sobie moją kreatywność i twórczość na blogu. Po drugie, odnośnie Twojego poprzedniego wpisu, widzę że peregrynacja jak najbardziej udana.
    Marcepan pozdrawia!
    http://marcepanowebanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się że mnie nominowałaś lecz nie można nominować kogoś kto ciebie nominował, ale ciesze się że chciałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przepraszam, zapomniałam. Naprawdę podoba mi się Twój blog i bardzo mnie zaciekawił. Jeżeli będę miała kolejną szansę masz u mnie jak w banku, że cię nominuję., :P

      Usuń