24 sty 2016

KOcha, nie kocha, kocha...

Hola!

Dawno mnie nie było, więc postaram się to wynagrodzić...
 W programie na dziś- %0 rzeczy które kocham i których nienaiwdzę.. Zapraszam!


50 RZECZY, KTÓRE KOCHAM:

  • moją rodzinę
  • słodycze
  • angielskie soczki CapriSun
  • Londyn
  • thrillery-akcji
  • cienkie sweterki
  • okulary przeciwsłoneczne
  • biżuterie
  • elektoronikę
  • telewizor
  • komputer/laptop
  • telefon/tablet
  • moje zwierzątka (dwa koty- Gapcio i Duo oraz chomik- Scot)
  • ciekawe książki
  • Piratów z Karaibów
  • Johny'ego Depp'a
  • Roberta Downey'a Jr.
  • Pamiętniki wampirów i Słodkie Kłmastewka
  • swoje włosy
  • swoje oczy i rzęsy
  • swoje usta
  • taniec (+wszystkie moje hobby)
  • wakebording
  • szkołę muzyczną
  • bieganie
  • gre na gitarzę i na fortepianie
  • chór (śpiewanie)
  • Milky Way'e i inne batony
  • chipsy
  • pizze
  • białe róże z kolorowymi końcówkami
  • spontaniczność
  • muzykę
  • You Tube'a
  • być w centrum uwagi
  • docenianie
  • Się uśmiechać
  • imprezy
  • rysować
  • swój ukochany pierścionek
  • pierniki
  • pisanie- wszystkiego!
  • zagadki
  • Halloween, Andrzejki, Sylwestra itd.
  • moich przyjaciół
  • oryginalność

50 RZECZY, KTÓRYCH NIENAWIDZĘ:

  • moich wrogów
  • niektórych warzyw
  • podróbek
  • komarów
  • robaków
  • horrorów
  • chwalenia się kasą
  • pryszczy
  • nauki
  • bezczynności
  • krzyków
  • nudnych i banalnych komedii
  • zbyt długich paznkoci
  • obgryzania paznokci (patrz. ja)
  • wybrzydzania (patrz. ja)
  • potu
  • samoopalaczy
  • przesadnego dbania o fryzurę
  • dziecinnego zachowania u... nie dzieci (?!)
  • udawania doroślejszego
  • udawania kogoś kim się nie jest
  • rządzenia się
  • błędów
  • zbyt dużo ozdób
  • maniaków komputerowych
  • zawieszania się i wirusów
  • zbyt mocnego makijażu
  • niepasujących dodatków
  • smutku i płaczu innych ludzi
  • sztucznych włosów
  • wredoty u ludzi
  • kiedy ktoś kradnie chłopaków
  • kiedy ktoś kradnie przyjaciół
  • papierosów i narkotyków (jak ktoś pali)
  • zażywania alkoholu
  • nudziarzy
  • rasistów
  • poniżania
  • (NIE) 'śmiesznych' kabaretów
  • czepiania się
  • przeklinania  co drugie słowo
  • j. niemieckiego
  • braku weny
  • nieodwdzięczonego uśmiechu
  • ignorancji
  • plotek o związkach/ śledzenia
  • gdy w najmniej dopowiednim momencie rozpisze ci się długopis
  • ideałów


Mam nadzieję, że dzięki temu przynajmniej trochę lepiej mnie poznaliście. Trzymajcie się i powodzenia jutro w szkole ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz