16 kwi 2015

Sposób na włosy - DOBIERANY

Cześć, cześć, cześć, cześć, cześć! Tak wiem, bardzo wcześnie dodaje ten post, ale cóż.. taki już ze mnie ranny ptaszek... ;) Mam nadzieję, że docenicie mój trud ponieważ zdjęcia robiłam sama na własnych włosach (na kręconych włosach jest trudniej...) a potem zgrywałam wszystko do komputera przeszukawszy najpierw cały pokój w odnalezieniu kabla.... Egh.. Okey... To może mi się udało.. O to Wasz post!

1. Przeczesz i rozpuść włosy. Z góry głowy zabierz trzy pasma...


 2. ... Pierwsze z prawej pasmo przełóż na lewą stronę...


 3.... Pasmo pierwsze z lewej przełóż teraz na prawą stronę....


 4.... I znowu pasmo z prawej strony...


 5.... Z lewej strony dodaj pasmo włosów do tego które trzymasz w lewej ręce....


 6... Przełóż je teraz na prawą stronę...


 7..Zrób to samo tylko zamień strony. Dodaj pasmo z prawej i przełóż złączone pasma na lewą...


 8... Powtórz kilka razy ostatnią czynność...


 9. ...Efekt jest powalający. Gratuluję wszystkim którym się udało zrobić najprostszego warkocza dobieranego.
W następnym poście z fryzur ukarze się najprawdopodobniej inny rodzaj warkocza np. francuz albo mój własny kok.. Zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz