6 gru 2014

Dedykacje

Chcialam jeszcze dedykowac poszczegolnym osobom dane czesci opowiadania.
Najpierw: wiem, ze moze te historie to najnudniejsza czesc na moim blogu,ale jednak mam nadzieje, ze podoba sie przynajmniej nielicznym.

1 Na poczatek chcialabym podziekowac Martynie ( Martyna takze ma bloga pod adresem: diymodarozneroznosci.blogspot.com )  za zachecenie mnie do prowadzenia bloga, za wsparcie, to co mi dala. To Tobie Martynko chcialabym dedykowac wszystkie posty zwiazane z moda. Kocham Cie <3

2. Nastepnie chcialabym podziekowac Magdalenie Polak- mojej najlepszej przyjaciólce,która byla dla mnie natchnieniem i wsparciem. Czekam na nastépne wakacje z Tobá- Buziaki <3 Dedykuje Ci pierwsza i ostaniá czésc opowiadania

3. No i tak... Teraz chcialabym podziekowac mojej rodzinie- CALEJ. Ale w szczególnosci tacie- za to, ze czyta mojego bloga, choc moze nie codziennie, za wsparcie jakie mi daje, za pomoc w rozwijaniu moich talentow, za wszystko. Dziekuje Ci tato z calego serca i czekam na Ciebie. Dedykuje Ci wszystko co sie pojawilo na moim blogu. Kazde slowo. DZIEKUJE CI ZA WSZYSTKO TATO. <3

4. No i chcialabym podziekowac takze moim wiernym czytelniká. za to, ze wytrwaiscie, za to, ze czytacie. dziekuje. To dla Was to wszystko pisze. Mam nadzieje, ze odnalezliscie tu kawalek siebie. dziekuje Wam bardzo. Dziekuje. Kocham Was!!!!! <3 <3 <3 <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz