8 wrz 2016

Ostatnie pożegnanie

 Zrób coś dla mnie i kliknij w ten link zanim zaczniesz czytasz





Witam serdecznie po raz ostatni!

Nie będę ukrywać, że posty pojawiają się coraz rzadziej (niestety). Mi kończą się pomysły na posty,a czasu też mam coraz mniej. Postanowiłam dlatego podjąć dość drastyczne kroki: kończę z blogiem. Nie oznacza to, że go usuwam, posty przestają istnieć. Blog jest w zawieszeniu, nie będę już dodawać tutaj żadnych notatek. Nie mam zamiaru do niego wraca, ponieważ już ostatnie posty były wymuszone i jak myślę nieciekawe.

Jest mi bardzo przykro i bardzo smutno, że muszę się z rozstać z blogiem oraz z Wami.
Wiem, że może nie osiągnełam jakiś sukcesów, ani nie czytało mnie dużo osób (statystyki: Obserwatorzy: 10, Komentarze: 91, Wyświetlenia:6 735), ale naprawdę się przywiązałam. Trudno mi po takim czasie po prostu z tym skończyć.

Tak więc to chyba oficjalne pożegnanie

Dziękuję wszystkim, którzy mnie czytali, wspierali, pomagali i we mnie wierzyli. Początkowo była to tylko zabawa, ale w miarę upływu czasu wciągnęłam się w to i nie chciałam przestawać. Dziękuję Wam dlatego, że przez ten cały czas przy mnie byliście. W szczególności dziekuję mojej przyjaciółce, która namówiła mnie do stworzenia bloga.
Nie wiem co jeszcze powinnam napisać. Jest mi trudno, każde słowo piszę bardzo wolno, ręce mi drżą, a w gardle czuję dziwną gulę. Wiem, że obiecałam Wam jeszcze wiele postów, opowiadanie itd., ale nie zawsze udawało mi się dotrzymywać obietnic.

Dziękuję Wam jeszcze raz!
Pamiętajcie, żeby wierzyć w siebie oraz w swoje marzenia, ponieważ małymi krokami dojdziecie daleko, jeżeli tylko będziecie chcieli!
Życzę Wam wytrwałości oraz spełnienia najskrytszych marzeń oraz zachęcam do stworzenia własnego, niezastąpionego i jedynego w swoim rodzaju bloga!

Także, ostatni raz : Żegnajcie czytelnicy, żegnaj blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz