2 lip 2015

Fast Foooooooooood..... :/

Hejka!
Siedzę sobie w McDonaldzie i nagle dostaje nathcnienia na kolejny pooost...
Co najbradziej lubię jeść albo pić w McDonaldzie! Nie bardziej....
Co najbardziej lubię jeść i pić w McDonaldzie? Eh.. nieważne...
A więc o to lista, która nie jest poukładana stopniowo pod względem ulubieności. Ulubieności? Jest w ogóle takie słowo?! I że ja jestem humanistką...

Co najbardziej lubię jeść lub pić w restauracji McDonald's: 

  • Lemoniada Strawberry Frozen- zakochałam się w niej dzisiaj. Postanowiłam spróbować i opłaciło się. Jest zimna i słódka. Idealna na upalne dni!
  • Cheese Bites- nie wiem czy są w Polsce ale smakowo genialne. Okrągłe kuleczki sera mozzarella zatopione w przepysznej panierce.
  • Cheesburgery- oj to chyba nie tylko j ubustwiam te zniewalające kanapeczki na które wszyscy psiączą a jednak jedzą!
  • McNuggets- dwa słowa: nuggetsy i sos słodko kwaśny. Mmmm...
  • Frytki- bo kto nie lubi frytek? I jeszcze z tym ketchupem w tych dziwnych małych kubeczkach.. ;)
  • Lody- uwielbiam lody zwykłe z polewą toffi oraz McFlurry- z jakąś dobrą posypką i sosem karmelowym.


I to chyba tyle, bo jakimś specjalnym żarłokiem nie jestem, iwęc teraz żeby nie było, że jem tylko fastfoody sięgnę po nektarynke.

A Wy, co lubicie najbardziej w McDomaldzie???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz