3 mar 2015

Moda/Polecane

W tym sezonie nie oszczędzajcie na naszyjnikach lub bransoletkach. Postawcie na ilość! Zaszalejcie! Ważne jednak by nie przesadzić i nie wyglądać jak choinka. ;)

Hej, wiem, że moda/polecane zawsze piszę dopiero w środę, ale z okazji mojego dobrego humoru postanowiłam napisać dzisiaj! 

Pamiętacie jak mówiłam Wam, że mój nauczyciel  miał przeczytać moje opowiadania? Nie zgadniecie- przeczytał! XD 

A tak na serio to podobało się i chciałby przeczytać dalej. Mam nadzieję, że Wam w przyszłym półroczu równie bardzo sie spodoba. ;)

A teraz już na temat.....

Postanowiłam, że dzisiaj postawię na mój ulubiony dział na zakupach czyli biżuterię! Jak dobrze wiecie, dodatki są bardzo ważne jeżeli chcemy zrobić wrażenie nie tylko nowymi ciuchami. 
Dziś nie będzie nic o jakiś przeróbkach, bo mam to na kiedy indziej zaplanowane, ale na dobieraniu biżuteri. 

Ile?

Jaka?

Z czym?

Do czego?

http://artmada.blog.onet.pl/files/2013/10/DSC_0989-3.jpgBiżuteria teraz w modzie nie jaskrawa, lecz spokojna, bez zbędnych dodatków. Kilka 'złotych' i 'srebrnych' łańcuszków o różnych długościach i różnym wyglądzie z kilkoma innymi kolorami idealnej będą się prezentować. :) Pamiętajcie, aby kolory naszyjników i bransoletek dobierać zgodnie z wyborem koloru ubrania! 

Ciemne ciuchy warto lekko rozjaśnić, a tym jasnym dodać trochę pazuru.

Modne są teraz grube dodatki lub dużo cienkich łańcuszków.

Mam nadzieję, że pomogłam. 

Cześć!



ps. nie sprawdzone przed dodaniem!

2 komentarze:

  1. czemu odgapiasz od bloga Martyny diymodarozneroznosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Piszę o modzie to, że Martyna też nic nie znaczy!
    2. Mogę pisać o czym chce.
    3. Patrz: lista
    4. To nie pierwszy post o modzie, więc proszę wybacz, ale nie życzę sobie tego typu komentarzy, w których obwiniasz mnie o odgapianie, choć tego nie robię. Martyna nie ma takiego samego tematu, tekstu czy zdjęć.
    5. Też mogłabym poobwiniać Was o odgapianie wielu spraw.
    Mam nadzieję, że zmienisz swoje zdanie, Marto...

    OdpowiedzUsuń