12 lut 2015

Tłusty Czwartek!

Przepraszam Was wszystkich za wprowadzenie w błąd. Przez te ferie straciłam rachube czasu i zamiast środa myślałam, że był dopiero wtorek.. Ups... no ale co się stało już się nie odstanie.. niestety... :/

W czwartek (okazało się, że już dzisiaj)  miałam dodać nowe piosenki oraz nowe tło. I oto ta-da! Jest wszystko nowe...

Druga rzecz o której kompletni zapomniałam... Kto z Was wiedział, że dzisiaj tłusty czwartek? Ja nie! Niestety zapomniałam...Uświadomiła mi to dzisiaj moja przyjaciółka jak u niej byłam. <Wtopa>

No ale i tak zjadłam 6 pączków- nie chciałam przesadzać z kilogramami. ;)
A Wy ile zjedliście dzisiaj tych smakołyków???:D

I jeszcze jedno- ostatnia rzecz.. zauważyłam, że mam coraz więcej wyświetleń z dnia na dzień. Oczywiście bardzo mnie to cieszy i myślę, że was nie zawiodłam związku z tłem Walentynkowym oraz nową muzyką. Ah tło... może być trochę czerwone i takie.. Walentynkowe. Piosenki mam nadzieję, że się podobają. :)

Dziękuję Wam bardzo za wszystkie wyświetlenia, jesteście kochani! 

Postanowiłam, że jutro się trochę rozpiszę i dodam, aż dwa rozdziały...Postaram się...

Dziękuję Wam jeszcze raz za te wszystkie wyświetlenia, jesteście cudowni! Dzięki Wam nadal chce mi się pisać. 

Dziękuję ;)

Do nastepnego <czyli do jutra> :)


Wesołego (jak to dziś powiedziałam) DNIA PĄCZKA!

http://www.interwellness.pl/wp-content/uploads/2012/02/T%C5%82usty_Czwartek.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz