14 lis 2014

9 część Tamte lato Zawsze będę

Minął dzień... i kolejny... Klaudia otrzymała już z chyba 1000 esemsów od Kuby. Wreszcie postanowiła się z nim spotkać i wyjaśnić całą tą sprawę. Postanowili pójść na basen. gdy Weronika przyszła Piotrka jeszcze nie było. Chwyciła palętkę do pin-ponga. Po chwili w altanie pojawił się Jakub, dziewczyna odbiła piłeczkę, celując w chłopaka. on- uchylił się w ostatnim momencie.
-Nie złego masz cela.- skomplemęntował nastolatkę.
-Ta.. Super.- odezwała się Klaudia i zaczęła iść w stronę plaży.
-Hej. Stój. Dlaczego nie odbierałaś moich esemesów?- dobiegł do niej 18-latek.
-A dlaczego ty... mnie... ty mnie zdradziłeś?!- zawiesiła 17-latka.- Ta blondyna... Kto to w ogóle jest..?!- wrzasnęła.
-Co?
-Nie jestem ślepa! Ani ja, ani moje przyjaciółki!
-Czy chodzi Ci może o Matiego- kolesia odziwo podobnego do mnie, który chodzi z Natalie Carie- tą dziewczyną z wymiany w naszej szkole?- tłumaczył chłopak- To nie byłem ja... Tylko on. Nigdy bym Cię nie okłamał..!
-Akurat.- prychnęła dziewczyna, gdy nastolatkowie zbliżali się do plaży.
-Obiecuję... Przyrzekam. - nastała chwila ciszy. Para szła już po piasku. - Hej, nie ignoruj mnie!-  chwycił ją za rękę i pociągnął ku sobie.
-Czy mogę Ci wierzyć?- spytała niepewnie Klaudia.
-Możesz. Zapewniam Cię, że nigdy, ale to przenigdy bym cie nie okłamał.- Kuba zrobił krok do przodu i.. usta pary zetknęły się ze sobą. Była to chwila magiczna, która miała trwać wiecznie..ale nie trwała. Po romantycznych wyznaniach nastolatków, Klaudia odepchnęła chłopaka. Weronika  i Piotr stali naprzeciwko siebie, nie wiedząc co dokładnie się stało.

I to narazie tyle... Dedykuję to wszystkim zakochanym- Wiedzcie, że:


Jeżeli oddaliście komuś swój pierwszy pocałunek nie odtrącajcie tej drugiej osoby zbyt pochopnie. Postaraj się, abyście zostali przynajmniej przyjaciółmi a nie wrogami...
Jeżeli oddaliście komuś swoje najpiękniejsze chwile, zróbcie wszystko, by byc nadal z tą osobą, bo tylko ona może dać Wam je jeszcze raz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz